واردات کامیون های کشنده سنگین خارجی

قبل از اینکه بخواهیم درباره جزئیات واردات کامیون های کشنده سنگین صحبت کنیم بیایم با هم یه مقایسه ای بین کامیون های کشنده سنگین شرکت NTEK  و همین خودروها با پلاک ملی در کشور ایران داشته باشیم .

نکته قابل توجه این است که شرکت ntek اولین و تنها وارد کننده کشنده های سنگین خارجی کارکرد و صفر در تاریخ ایران است که واردات بصورت کارنه تیر و با نازلترین قیمت می باشد .

قیمت کامیون

NTEK 33%
وارداتی پلاک ملی 100%

تنوع کامیون

NTEK 100%
وارداتی پلاک ملی 50%

محدودیت واردات 

NTEK 25%
وارداتی پلاک ملی 60%

زمان تحویل کامیون

NTEK 25%
وارداتی پلاک ملی 90%

تضمین تامین قطعات 

NTEK 100%
وارداتی پلاک ملی 45%

تنوع آپشن

NTEK 100%
وارداتی پلاک ملی 60%

محدودیت تردد در سراسر دنیا

NTEK 10%
وارداتی پلاک ملی 90%

برای اولین بار واردات مستقیم کامیون های کشنده بصورت کارنه تیر با نازلترین قیمت بصورت کاملا رسمی

جهت خرید کامیون های کشنده خارجی با ما در ارتباط باشید .

کامیون کشنده چیست ؟ 

از زمانی ماشینی شدن دنیا و به وجود آمدن خودروهای سنگین برای حمل‌ها بزرگ و با وزن‌ها بالا، خودروهای حمل کننده‌ی مختلفی در این زمینه به تولید رسیده‌اند.

از اندازه های کوچک و در حد و اندازه‌ی وانت بارها گرفته تا انواع بوژی کش‌ها که برخی از آن‌ها تا ۱۰۰ تن توانایی حمل بار دارند. انواع این خودروهای حمل کننده، شامل انواع خودروهای سبک، انواع کامیونت، انواع کامیون، تریلی ها و … می‌باشند.

یکی از انواع این خودروها، خودروهای کشنده ها هستند که در این مقاله، قصد داریم به این موضوع پرداخته و بررسی کنیم که کامیون کشنده چیست و انواع آن کدام است.

 در واقع شاید اگر یک فرد عادی باشید و این مدل خودرو را ببینید، خیال می کنید که این همان تریلی است یا اگر این کشنده را متصل به قسمت باری ببینید، تفاوتی بین آن و کامیون مشاهده نمی  کنید.

اما باید بگوییم که کشنده، یکی از انواع خودروها حمل کننده بار است که با توجه به نامی که دارد، وظیفه‎‌ی کشیدن قسمت باری را بر عهده دارد. حال این قسمت باری می‌تواند یک کفی تریلی باشد و یا یک حجمه‌ی بزرگ برای حمل بارهای ترافیکی.

درصورتی‌که قصد دارید بدانید کشنده چیست و چه انواعی دارد، تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

کامیون کشنده چیست ؟

در واقع کامیون کشنده، مولد نیروی یک خودرو حمل کننده بوده و قابلیت این را دارد که نیروی محرکه برای یدک‌کش یا تریلی را تأمین کند.

کشنده، تنها یک کابین راننده است که می‌تواند تک محور باشد یا چند محور. به این معنی که هیچ باری را به خودی خود نمی‌توان بر روی کشنده سوار کند.

بلکه بار بر روی قسمت باری که حال می‌تواند کفی، اتاقک معمولی، اتاق یخچالی و … باشد قرار گرفته و این قسمت، به کشنده‌ی مورد نظر متصل است.

به زبان ساده‌تر، یک تریلی بر خلاف کامیون، یک تکه نیست. به قسمتی که بار روی آن قرار می‌گیرد، اتاق بار گفته می‌شود و به قسمتی که این اتاق بار را می‌کشد، کشنده گفته می شود.

واردات کامیون های کشنده سنگین خارجی 

حال تا اینجا متوجه شدید که کامیون کشنده چیست و شرکت ntek اولین و تنها وارد کننده کشنده های خارجی کارکرد و صفر در تاریخ ایران است که واردات بصورت کارنه تیر و با نازلترین قیمت می باشد . تمام واردات از مرز گرجستان توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران صورت میگیرد .